torstai 13. syyskuuta 2012

iltamaasto

Aamulla hoisin Fian, tein karsinalle suursiivouksen ja vaihdoin  kaikki turpeet. Käytiin aamulenkillä metsässä ja sit poni saikin jäädä mussuttamaan vihreetä koko päiväksi ja mä lähdin parturiin.

Sitten kävin tänään Turussa vähän shoppailemassa, piti hakea uusi kypärä, mutten löytänyt sitä mitä hain joten pitää tilata. Ostin kuitenkin liinan, ratsastushousut ja Kirpulle uudet kuolaimet, etsin varsiniveliä. Niitä ei kuitenkaan löytynyt, joten ostin pelhamit ja laitoin ohjan ylimpään eli isoimpaan renkaaseen.

Tallille mennessäni kengittäjä oli vielä Matamin jalkojen kimpussa ja viimeinen tunti loppumassa. Hain ponin tarhasta ja mun kaunis kimo poni oli vaihtanut väriä harmaaseen.:D Laitoin Koon kuntoon ja sääsin uudet kuolaimet mein kakkossuitsiin ja lähdin maastoon. Tarkoitus oli mennä metsään, mut alkoi tulla pimeetä ja mua pelottaa mennä metsässä, eikä tiellekkään voitu mennä kun meillä ei ollut yhtään heijastimia. Mentiin sit vaan kiipeilemään hetkeksi ja hölkkäiltiin vähäsen. Kirppu ei vastustanut kuolainta kertaakaan ja pää oli aivan rauhallisena, mä en ollut uskoa tätä, joten mun oli pakko käydä maaston jäkeen nopeesti kentällä pyörähtämässä.  Ja kappas, asetukset aivan upeesti ja hyväksyi tuntuman tosi nätisti! Nyt vaan toivon ettei tää oo mitään alku viehätystä noille kuolaimille.;)

Ratsastuksen jälkeen annettiin vielä hepoille iltaruuat ja laitettiin talli kiinni.:)

1 kommentti: